måndag 8 juni 2009

13:e Juni till den 21:a Juni – Kristianstad - Jobba
28:e Juni till den 5:e Juli – Arvika Festivalen. - Jobba
6:e Juli till den 19:e Juli – Kristianstad - Jobba
21:a Juli till den 29:e Juli – Sthlm! MAGNUS CARLSSON! Allsång på Skansen.
29:e Juli till den 1 Augusti – Putte i Parken. - Jobba?
Någon gång Under Sthlm – Gröna Lund
27:e Juli – 2:a Augusti – Pride festivalen.
1 Augusti till den 5:e Augusti – BJÖRN SKIFS! Sthlm – Allsång på Skansen.

Upptagen i sommar! JA! Men roligt som satan kommer det att bli!
90% av sommaren kommer vara med Tvillingsjäl <3
och 10% med Dino älskling.
Och förhoppningsvis träffa min bby!

Och jag önskar att Jesper och Dino kan hänga med till Sthlm i tre veckor! :D

Har precis vart ute och träffat Bror Timmy <3
Saknar han hela tiden, varje gång jag träffar han tänker jag på lillebror Kenny.
Dom är så otroligt lika varandra, Älskar dom <3


Jag Älskar många och hatar få..
Det är så det ska va! :D



KÖSS och SMEK! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar