torsdag 21 januari 2010

Sweet dreams...

ohja.. Sweet Dreams, har haft underbara drömmar dom senaste tre nätterna.. Dom har handlat om två speciella människor.. aboow, underbart..
Drömmen inatt var absolut bäst må jag lova, önskar den blir på riktigt snart :)

Har inte gjort så mycket på en månad haha.
Praktik hos Jessica, fixat reklam och sådant till henne.. rooooligt, absolut.. :)

Lekt med min underbara flickvän Dino, haft awesome tid med henne.. precis som den gamla goda tiden! :)
Har tänkt mycket på det förflutna..

Tänk om man kunde ta dom bästa tiderna i ens liv och sätta ihop dom.. Jag hade då haft världens bästa liv..
Om man tar när mamma levde ihop med Ulf,fångvaktaren, då vi hade gott om pengar plus lite till, bytt ut ulf till min fader.. bara det hade varit bäst..
Fått tillbaka alla min vänner och lillebror i livet. Haft en underbart nära kontakt med mina bröder, kanske haft en syster? xD
Tagit alla mina jobb och fortsatt med dom..
Alla mina vänner från förr..
Allting ni vet??

Sen det här med första kärleken, Fredrik då..
Jag vill inte ha tillbaka med liv med honom, fast att det var underbart dom första månaderna.. Men jag skulle önskat att vara bättre vän med honom än vad jag är idag..
Och kanske fått ny kärlek med någon annan??
Ja, livet hade varit så mycket enklare såhär..

Men nu är ju livet fylld med en massa problem och motgångar.. Happiness, or what?


Köss mig i röva eller något..


Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar