torsdag 7 januari 2010

Finally home now

Tja bitches!

Är i Skåneland hos min tvillingsjäl!
Absolut toppen vecka!
Eller.. mer än en vecka xD har varit här sen dagen innan nyår ^^,
Sjukt roligt! Dock har vi somnat typ.. mellan sex och nio på morgonen och gott upp typ fem varje dag xD
Fast två gånger har vi somnat typ.. åtta och gott upp elva xD
Men nu har vi iaf bestämt oss för att vända tillbaka på dygnet..
och om en halvtimme har va varit uppe ett dygn, SJUKT DRYGT!
Kvart över nio i morse gick vi in till kristianstad.. Gick till Bajonetten..
Vill bara meddela att det är ungefär 6 km dit.. sen gick vi in till stan från bajonetten vilket är en km till.. sen gick vi runt där i en timme ungefär.. kanske 2 km till där..
sen HEM igen! Det är 14 km på några timmar! BAAAAJJSS!!!!
Vi fotade en massa också. riktigt spännande?!
Haha imorgon blir det Halmstad!!

OCHHHHH!!!!!!!! På söndag! Kanske måndag.. så blir det STOCKHOLM!!
Awesome som in i helvete, längtar sönder mig här!!
Ska till min älsklings Kim och sen praktisera där i två veckor på fryshuset! :D
Köss MIG!
Sen blir det hem i någon dag och sedan ner till skåne igen till Anna panna!
Och sen praktisera i två och en halv vecka på en fotostudio!
AWESOOOMNEESS!!!


För övrigt så har jag och Anna kollat på typ en miljon filmer den senaste veckan..
Vi har dratt oss igenom Freddie Krueger boxen, sjukt nice! :D
Sen kollade vi på Avatar igår.. SKIT FILM!!!
Sämsta jag vart med om.. efter -Låt den rätte komma in..
Så äckligt dåliga filmer!
Men direkt efter Avatar så kollade vi på 2012, otroligt bra!
Rekomenderas alltså! :D


JAG VILL SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVA!!!!!

KÖSS MIG!!




Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar