lördag 26 december 2009

No need to pretend..

Jag har otroligt mycket jag vill skriva!
Jag hatar er?

Nej men jag måste Hissa och Dissa här!!
Och dagens kategori blir IDOL!

Jag DISSAR:
Erik Grönvalls skiva!
Erik är otroligt bra live, men inte alls lika duktig inspelat.
Har precis suttit och lyssnat igenom hans live framträdande och hans skiva, och jämfört.
Jag gillar hans live framträdande, men absolut inte hans skiva!!
För det första låter det knappt som han,
För det andra så framhäver han inte hans röst som han gör live.

Alltså HISSAR jag:
Calle Kristiansson!
På alla möjliga sätt skulle jag kunna tro!
Killen är en otrolig prick och härlig som fan!
Han är duktig på Scen och utanför Scenen.
Det går bara säga bra saker om honom! Absolut!




Den senaste veckan har jag varit i Skåne!
Skååååååååne land!
Härligt som fan har det varit faktiskt! :)
Men nu saknar jag det som in i helvete!
Och Måndagen var SPECIELL för mig!
På MÅNGA sätt och jag var lycklig just den dagen!
Tackar som fan för de! :)
Jag och Anna har ju dock jobbat för det mesta, och knappt sovit någonting.
Stressat som fan och hållt igång hela dagarna, sovit kanske 3 timmar per natt.
Efter bara tre dagar såg jag ju ut som ett nerv vrak asså!
Men härlig vecka <3


Snart blir det att jag drar till Kim och firar han!
Min älskling fyller ju 21 idag! :)
Och imon fyller min lillebror 11 år, har ingenting till han!



I had a bad day..
Wtf, everyday is bad days for me fucker!



Peace Out!

1 kommentar:

  1. Hey kusin^^ Ninja här(koffe:P) varför hata så mkt? om man hatar allt finns det inget att älska ellerhur? Försök att inte hata och tycka om istället det underlättar en hel del och man slipper må skit:P

    SvaraRadera