onsdag 2 december 2009

Tierd of it

För det första!
http://www.youtube.com/watch?v=FzRH3iTQPrk&feature=related
HAHAHAHA Seriöst KOLLA! xD

Och nu.. Nu är jag jävligt trött på att höra det här...
Missförstånd? In my ass att det inte är!
Ni som vet vem och vad jag snackar om, ni borde läsa detta!
Ni vet hur den här killen är mot tjejer, och hur han håller på!
Likt förbannat så väljer ni att tro på honom och lyssna på det han säger?
Jag förstår mig inte på er seriöst. Ni snackar om hur äcklig ni tkr han är när han håller på så med tjejerna, och hur respektlös han är..
Ni vet vad som hände med tjejen.. Det var hennes första fylla, och vad hände?!
Nej jag förstår verkligen inte det.. Men ni tror vad ni vill okej!
Men då ska ni inte snacka massa skit om honom och sen tro honom och välja hans sida heller! Det är ju fan bara falskt.

Och lägg ner allt skitsnack om mig! Fan min namn ska inte komma ut ur era läppar!
För jag pallar inte det.. Och jag tror inte Marcus orkar höra på det mycket mer heller!

Förstör inte mellan mig och Marcus!
Jag har inte känt såhär för en kille sen Fredrik..
Visst fan förtjänar jag lycka också? eller?
Nej tydligen inte..>.<



Vart i skåne, i Kristianstad hos min Tvillingsjäl sen i fredags!
Har verkligen behövt de! Haft as kul faktiskt, lugnt och skönt! :D

Fredags - Kom till skåne, Pappsen och Carl hämtade mig på tågstationen.
Vi åkte till Pappsens chef och hämtade honom och lämnade han någonstans.. och FAN VA SNYGG HAN ÄR!!! Jag fick honom för Pappsen, MAWHA (A)
Sen åkte vi till Siba och jag o Carl gick in och köpte Sims spel till Annisen!
Sen äntligen åkte vi hemmåt!
Där Satt Anna,Malin och Vincent. Höhö jag tror Malin och Vincent hatar mig, dom klarar inte av mig för att jag är så positiv och glad och tycker om att skämta!? xD
Men sen drog hela familjen och Malin o Albino Vincent till Nån kina restaurang, gott vare! sen åkte vi hem igen! :D Höhö sen hade vi mysigt och så! :D

Lördagen väckte Mammsen och Pappsen oss vid tio, vi gick upp vid elva.
Åkte till Bajonetten och käkade frukost, sen bar det av att handla i sex timmar.
I sex jävla timmar gick vi i en massa affärer. och jag tror jag hatar Ax food -.- xD Haha kallt som fan xD
Men kul hade vi iaf ^^ jag köpte två nya filmer! som är gamla men ändå!
Den oändliga historian och Cry Baby!
I love them!
Sen på kvällen så kollade vi på Cry baby och vi kom fram till att det spökade på Annas rum som in i helvete! vi fick BILD PÅ DE! Jag tycker vi ska få miljontals kronor för de!

Söndagen - Va fan gjorde vi i söndags?
Jo vi gick upp klockan sju på morgonen åkte till Bajonetten och jul pyntade! Awesome de va! Skit kul var det ju! :D
Sen gjorde vi väll nånting mer? Hum... Åkte i fler affärer :P
Sen hemma så började jag spela SIMS!!!! Jag har blivit fett beroende av de xD
As roligt! SIMS 3 <3
Kollade på mer film och så! Sen somnade vi runt 4-5 nånting på natten.

På måndagen satt vi typ på Annas rum hela dagen, spelade sims och käkade oss jätte feta på allt gott :P

På tisdagen så blev det chilla hela dagen typ sen åkte vi till Halmstad!
Där vi rensade ur Annas lägenhet, träffade Mattias den snygga som vanligt! :D
Sen efter några timmar i Annas lägenhet som körde dom hem mig!
Kom hem 11 på kvällen! Gottans!
Sen blev det sängen direkt!

Nu sitter jag här och ska snart hem till pappsen!
Sitter och lyssnar på Bruce Willis!
Visste fan inte att han kunde sjunga, men lyssnar genom hans skiva Haha!
Gott han är duktig som fan faktiskt! :)

I helgen blir det förmodligen LISEBERG! Jag ser fram emot de! :D
Träffa sötaste Hugo också! :D
Puss på den!!




PEACE OUT <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar