fredag 27 november 2009

Det var då..

Igår hade jag som sagt möte med skolan.. WIHO!
Fast det känns bra som fan med skolan och sånt nu, tror det kommer att gå bra. Hoppas på det bästa :)

Jag har kommit fram till att jävligt många låtar som jag lyssnar på har extremt meningsfulla texter..
Senaste mest spelade låten är Somebody Said a prayer med Billy Ray ^^
Samma jag lyssnar extremt mycket på Strawberry Fields..
En låt som får mig vilja fly iväg med någon i en vecka kanske och bara glömma allting.. Till en plats där allt är perfekt, bara komma bort ni vet?

Just de.. Kom på det.. har ju inga blogg intresserade här på sidan, dom har nyligen försvunnit. Hade ju flera stycken i början av bloggen. Då jag skrev om kärleksproblem och hur mitt liv var.. Kan ju förstå att folk vill läsa om andras problem.
Men Denna bloggen betyder ganska mycket för mig faktisk, jag får skriva av mig när det gäller saker lixom..
Har världens lust att skriva ett fete inlägg om skönhetsidealen. Blir så ARG på de..
Men blir någon annan dag!


Igår hade jag redigt trevligt!
3 år med finaste flickan Dino!
Börja med att hon kom hem till mig och vi låg o myste lite, gick och träffade Ted F och hans hund Diva - skit söt hund! :D
Sen käkade vi, sen kom Jessica och hämtade oss vi drog till Soc och städade!
Sen blev det Jessicas studio och klippa mig!
Sen direkt blev det B&B där vi träffade min bror och alla hans kompisar! klockan tio på kvällen stod vi och spelade black jack haha xD
Sen träffade vi en kille som vi lurade sönder xD
Han trodde jag och Dino var från Dalarna/Uppsala haha xD
Tur att man kan prata som dom då xD


Kanske blir Skåne idag.. måste bara få tag i 200 spänn!!!!!!!
ANNA FYLLER JU 17 IDAAAAG!!!!!!! :D

Aja men ah!


PEACE OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar