torsdag 26 november 2009

Unfortunately I am.

Det mesta känns ganska meningslöst just nu....
Falskt och obehagligt..
Men har nu insett vilka mina vänner är, tror jag och hoppas jag.
Visst finns det fortfarande människor där ute som är ute efter att backstabba mig. Men det är sånt man får ta i livet.
Men att så många personer som jag har ansett vara mina vänner vänder mig ryggen för minsta lilla grej.. Det är fan illa, riktigt jävla illa.

Valde jag fel?

Jag är grymt osäker på om jag gjorde det..
Jag är inte säker på att det kommer att bli något heller..

Jag valde, fick många emot mig.
Jag valde fel enligt dom.
Jag valde rätt enligt han och min familj.
Men jag själv, vad tycker jag?
Är jag redo att lämna mina vänner, mitt umgänge för en person?
Det är nog ganska sent att tänka på det..

Men är så jävla trött på allt skit snack..
" Bemo är en underbar person.. MEN bla bla bla"
Tack så jävla mkt.

Egentligen är ni inte värda i mina ögon.. Men utan er, vilka har jag då på fritiden?
Jag anser mig lyckligt lottad när det gäller mina vänner.
Men på fritiden så ligger jag oftast hemma i min säng och kollar på film.
Är man lycklig då?

Jag vet inte.......


Idag har jag möte med skolan och mamma.. AJ säger jag bara....
Sen är jag med Dino resten av dagen, vi firar 3 år! Happyyyyyy..

Imorgon bär det av till skåne land! Wiieee Världens bästa Anna fyller 17!!
det firar vi med att jag åker dit!


Igår såg jag New Moon.. Jag älskade den!
MEN!!! Jag HATAR slutet!
Är nästan bud på att jag ska skriva ut allt om filmen här bara för att lixom!
MOWHAHAH!!! :D




Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar