söndag 1 november 2009

HAPPY!

För jag är lycklig, ja jag är lycklig! :D

AIK tog det efterlängtade guldet idag!!! :D
SM GULD, SM GULD, SM GUUULD!!!!
Antonio Flavio Som gjorde första målet!
Sen var det självklart Stjerna som tog hem det för oss!
Så UNDERBART det var att se! och fan va snyggt målen var, det är helt obeskrivligt!
Inte bara att vi vann SM guldet!
Utan att Vi vann på Ullevi mot Göteborg, Där Göteborg inte förlorat en match!
Det kan nog inte bli mer underbart skulle jag kunna tro!! HAHAHA!!!


Imorgon är det dax för min efterlängtade operation som jag inte alls vill längre!
Men jag hoppas på det bästa och att jag inte får ont alls, för annars kommer jag att klaga sönder er! MOWHAHA!


Asså jag är fortfarande helt mållös över att AIK tog SM guld!
Jag har inte tvekat EN SEKUND! Men måste ju faktiskt berömma Hysén från ifk dock!
Riktigt bra spelade han idag, han var ju hela IKF idag! Skulle han fått hjälp av dom andra att det kanske blivit lika iaf ;) HAHAHAHAHAHA
Och inte nog med det!!! HAMMARBY OCH ÖRGRYTE HAR ÅKT NER TILL SUPERETTAN!!!
Denna dagen kan nog inte bli så mycket bättre, sitter och gråter glädjetårar!
Och Djurgården får kvala om en plats i allsvenskan! Men hoppas att dom blir kvar faktiskt! Två sthlms lag kan ju inte åka ut sådär!
Denna dagen kommer jag aldrig i mitt liv att glömma!

För jag är lycklig ja jag är lycklig! <3


ANNA KOMMER HEM IMORGON OCH SKA VARA MED MIG PÅ SJUKHUSET!!! WIIIHOOO!!! :D:D:D

2 kommentarer:

  1. Djurgården måsta vara kvar, annars blir de ju inga härliga derbyn :O

    SvaraRadera
  2. ÅÅå Djurgården;) hehe saknar dig beno:(<3<3

    SvaraRadera