lördag 31 oktober 2009

Yihoo!

En underbar kväll som denna..De är Halloween och fullmåne, då sitter jag hemma med min energi dricka och kollar på dansbandskampen! Det är faktiskt väldigt roligt att så hur folk gör om världs hits till dansbands låtar.
Ikväll är jag grymt imponerad av Zekes hette dom! Dom gjorde om Måns Zelmerlöws låt Hope and glory till en av dom bästa låtarna jag har hört genom tiderna!
Och jag får sitta och stirra på Magnus Carlsson, så jag är absolut nöjd!
Energi dricka och Magnus Carlsson, det blir den bästa kvällen någonsin automatiskt :D

För övrigt så har jag tänkt att börja att skriva om artister och filmer.. och vad jag tycker om och inte tycker om! Så ni får hoppas på det bästa!
Ge gärna tips om vad jag kan lyssna på och så! :D

Idag har jag faktiskt tänkt att börja med EMD!
Tre pojkar som har slagits ihop och sålt guld inte bara i Sverige med i Polen och i Ryssland också!
Själv så tycker jag att deras musik är väll helt okej.. Men dom är så originella, och det är väldigt synd..
Tänk tre snygga killar gör musik som slår igenom! Deras fans är 12-14 åriga tjejer som står och skriker sig hesa..
Jag har träffat dessa tre snygga pojkar och alla tre är riktigt härliga, det finns det ingen tvekan om men det är något med dom jag inte tycker om..
Den blonda Danny bakom scen står och leker med nallar och hoppar runt och töntar sig, STORT plus.. Det är inte många kända personer som gör sånt. Och även tar sig enorm tid att hälsa och prata med sina fans.. Jag gillar det enormt.
Erik Han pratade mest i telefon hela tiden och var ganska upptagen och såg tjurig ut. Men han hälsade på fansen och var trevlig mot allt och alla.
Mattias Var inne i logen och var allmänt tråkig..Men även han hälsade på allt och alla.
Men som jag sagt, dom är så orginella, det finns miljontals killar där ute som kan göra exakt samma sak som Backstreet Boys, Westlife, EMD, och alla andra pojkband.

Och jag kommer säkerligen få massa skit om detta av alla små tjejer, men så är det!

PEACE OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar