måndag 12 oktober 2009

Boring Life!

Yoo! Update här asså! :D
Jag har massor av saker att se fram emot nu asså! :D
1 - STHLM i Januari!!!! två veckor med min älsklings Kemo :D
2 - Anna kommer hem från äckel Skåne land på fredag! :D
3 - Härliga möten som kommer ske nu ett tag framöver! (YEEESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
4 - Turkiet om ett år xD :D
5 - Inspelningar med min kära kusin! :D
6 - Göteborg - AIK = Kampen om guldet <3
7 - Magnus Betner LIVE på 035! :D

MEST av allt ser jag ju fram emot dessa underbara möten! som jag vet om att de flesta i landet.. nästan världens skulle vilja vara med om! :D
Tyvärr kan jag inte berätta om vad det är riktigt ännu! Men det kommer så småning om!
Kärlek vid första ögonkast kommer det att bli haha xD

Och så ser jag grymt mkt fram emot att få träffa Kim igen! Saknar henne som satan! Det får seriöst inte beskriva denna äckliga saknaden! och jag MÅSTE stalka Magnus Carlsson lite också (A)Puss på det!

Sen ser jag ju fram emot Göteborg - AIK.. Men jag kommer att missa den matchen! Så ARG jag blir! Jag får FLIPP!!!!
Den andra november ska jag operera bort mandlarna.. halv elva på morgonen..I ÖREBRO!!!!! Och Matchen är i göteborg.. så skulle jag opererats senare på dagen skulle jag kunna ha sett matchen.. MEN NEJ DÅ!!!!! JAG FÅR FLIPPP!!!!
Lite aggressiv får man lov att vara när det gäller viktiga grejor!


Edvin| ´Every beat of my heart is killing me slow säger:
Om Jag förlorar dig
Så förlorar Jag synen
Om Jag förlorar dig
Då har Jag ingenting kvar
Förlåt mig men Du är allt Jag har

Jag har världens bästa tvillingsjäl! för övrigt lixom :P





Jag har förövrigt kommit på att jag är ämnad att vara med nån som heter Carlsson i efternamn xD
För mina två största kärlekar genom tiderna heter Carlsson i efternamn xD
Så.. Heter du Carlsson i efternamn och är singel och sånt där så skriv till mig! xD


Jag har verkligen INGET roligt att skriva egentligen..
Vill bara berätta om mötena jag ska ha.. men det kan jag inte!


Och ja!!! måste ju berätta!!
Vart hemma hos Felix älskling för ett tag sen!
Och jag RED!!! RED på en HÄST! HAHAHAHAAH sjukaste jag vart med om xD

Jag har tråkigt liv xD

Still looking for him!
Jag börjar gå crazy här!

PEACE OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar