måndag 21 september 2009

Girls just wanna have fun

Life is kind of good right now!

Jag har hittat en ny glädje i mitt liv nu ett tag!
Robin Bengtsson som Malena Andersson! http://www.youtube.com/watch?v=B6qGAYwds1U
Min kärlek och glädje nu ett tag frammåt! Tack tack! :D

Var och övningskörde satan igår asså! Från det att jag vaknade till tio på kvällen! haha det var ju inte lite precis ^^ körde ut till Getinge sen till Kvibille och sen till getinge igen! efter det bar det av till Åled, där stannade vi i några timmar och lyssnade på min KÄÄÄÄÄÄRA kusin! Ska lägga ut hennes låtar på Yotube nu snart! då jääävlar ska ni kommentera och lyssna sönder henne! :D Sedan bar det av hemmåt!
Så körde jag runt miljontals varv på andersberg och blev stoppade av polisen några gånger xD Det kryllade verkligen av poliser på anderbserg igår ^^
Sen efter det bar det av till Vallås för att hämta Kenny L och sen hem igen! Hade lånat hans bil för en dag! TACK TILL KENNY <3

För övrigt så fyller min kära mor år idag! Grattis till bästaste mamma <3

Och ÄNTLIGEN! har den bästa tvillingsjälen kommit hem från äckel skåne!
WIHHOO!!! Hoppas på att få träffa henne idagiiish! :D


Och Tack till Sebbe som fick mig på underbart bra humör igår!
Tack taaack TAACK!!! :D



Bråkade men bajsunge igår! Var lite roligt faktiskt för idioten fattar inte var han har gjort! Fast att man förklarar det om och om och om igen! Förmodligen kommer jag mår skit för det nån dag!
Men inte idag inte! är på SÅ JÄVLA bra humöööör!!!!!!!!!!!


YEEEAAASSS!!! :D


Uppdatering på han!
Jag letar fortfarande!
Det enda jag vet om han är att han sprudlar av energi och bor i Kristianstad!
Då är det fan inte lätt haha!
Det leendet han har.. Jag drömmer om det, och jag hör hans röst om dagarna..
Shit det här känns hel sjukt..
Behöver nog lite hjälp här ^^

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar