tisdag 8 september 2009

Tack...

Först och främst, måste be om ursäkt till alla som tog illa åt sig av min senaste text. Framför allt EN viss person..
Jag ber verkligen om ursäkt till dig, Jag visste ingenting om vad du hade gjort för mig. Du anar inte hur mycket jag uppskattar det. Och nu har jag sagt vad jag tycker och tänker om allt, jag hoppas att även du har gjort det. Eller kommer att göra det.
Du betyder extremt mycket för mig, jag önskar jag verkligen kunde tacka dig något extremt! TACK <3

Och förlåt till alla andra som tog åt sig.. Men det är så jag har känt det och så jag har tyckt. Men jag hoppas att allt kommer att bli bättre nu, för vi har ju haft olika syner på allt som har hänt! Så förlåt till er också, och tack för allt!

Igår snackade jag med kuratorn, idag ska jag snacka med skolvägledare eller vad det heter. Och rektorn och min mentor kommer snart också.
Imorgon ska jag prata med kuratorn och min psykolog. Haha på det!

Idag ska jag även prata med min mamma om allt som har hänt, det kommer väll gå åt helvete, men hoppas på det bästa!



Nu hoppas jag att mitt liv kommer att lösa sig inom en snar framtid, vet inte hur mycket mer jag orkar att ta!


Just ja, vill även tacka alla som kom på min farfars begravning.
Ni anar inte hur glad min far var efter att så många hockey fans kom, och spelare!
Tack till Sledgehammers och spelarna!

Tack till Joline som sjöng så underbart vackert!
Du är underbar kusin och jag älskar dig <3



För övrigt så letar jag fortfarande efter honom!
Killen med "DET"...
Jag har träffat han.. Men hittar inte han igen!
SATANS JOBBIGT!
Jag kan då inte sluta tänka på han..
Vem är han?
Vad heter han?
Varför tar ha upp mina tankar?
Det är något otroligt speciellt med honom..
Hans leende, det går inte sluta tänka på..
Hans ögon som utstrålar så otroligt..
I need to find him!



Peace out!

1 kommentar:

  1. det var en självklarhet att komma ! han var & är en legend för både hammers och halmstad hockey! // anna

    SvaraRadera