lördag 5 september 2009

Life is a nightmare......

Jag tänker väldigt mycket idag.. och som dom flesta vet är det inte bra när jag tänker....
Mitt liv saknar faktiskt mening..
Mina vänner vände ryggen mot mig... Jag har nog inga vänner längre.. det känns inte så.. Ingen litar på mig, eller pratar med mig.. Kul att vara ute då..
Jag har Anna, som tur är.. Vet inte vad jag skulle gjort utan henne..
Och jag har Kim och Kim också!
Kim/Kemo, träffar jag dock aldrig! Men dagarna med henne i sthlm va dom bästa i mitt liv tror jag..Finns ingen person i hela världen som kan få mig känna sån lycka som hon gör.. Finns ingen i världens som någonsin har fått mig att känna den glädjen.. Önskar min fina flicka bodde närmre mig!
Jag Älskar min Kemo <3 Anna och jag har fått svininfluensan, och det är inte jätte spännande.. Man mår fett illa och spyr hela tiden, men tur att hon också har det så hon kan sova hos mig hela tiden! Mawha Anna är min tvillingsjäl, VERKLIGEN! Och Annas granne är snyggast i halmstad! Jag saknar min Kenny så otroligt mycket så det känns som jag ska dö snart.. Kan verkligen inte fatta att det har gått 11 månader snart sen min lillebror lämnade mig.. "Kenny, Dagen du dog, dog hela mitt liv.." Mitt liv har bara gått utför sen han lämnade mig.. Alla mina vänner lämnar mig och ljuger och snackar skit om mig.. Jag har verkligen bara 3 riktiga vänner kvar.. Det känns inte bra. Det får mig att vilja dö.. "När man tänker på vad man har, vill man dö varje dag" Det stämmer.. verkligen..... Känns inte riktigt som jag har nån familj heller.. Jag har ett hem, det bor människor med mig.. Thats it lixom.. Ingen pojke/flicka i världen kan älska mig heller.. Finner ingen kärlek hos någon. Personen jag är kär i var otrogen mot mig..och det är slut nu.. Tack som fan för det.. Vart kär två gånger, första gången ville jag ta livet av mig för allt han gjorde.. Andra jag var kär i gjorde samma sak.. Konstigt att jag är rädd för kärlek nu eller... Men samtidigt så saknar jag någon, vem som helst.. Men eftersom ingen gillar mig ens som vän så kommer ingen kunna älska mig.. Skolan.... SUCK!
Jag vill inte till skolan, varje dag vaknar jag med ångest inför skolan..
Har inga vänner där.. Jag har Robin, han går inte ens i min klass. och jag har Agnes, hon går heller inte i min klass..
Sen har jag inga fler.. Jag pallar inte den skolan, seriöst..
Jag är aldrig i skolan, och när jag väl är det så är jag ensam, alla är med alla.. Jag är med, mig själv..
Önskar jag vågade berätta för lärarna eller någon hur jag känner mig..
Nu är det andra året, Vesna har börjat på JB..
Är så otroligt jävla glad över det!
Vesna har varit min kurator sen i fyran.. Fyran till nian..
Jag behöver inte längre åka till min psykolog tack och lov, hon förstår ändå ingenting..
Jag hoppas att det kommer att bli bättre med skolan.. Annars kommer jag skita fullständigt i skolan..
Jag hatar skolan..



Fan, vilket patetiskt liv jag har, seriöst...
Önskar jag kunde flytta någonstans där jag har vänner, och där folk tycker om mig.
Finns det ens något sånt ställe?




Puss på att alla hatar mig!
Puss på att mitt liv suger!
Puss på att jag har en bra mask!
Puss på att mitt liv snart är slut.....






Kenny, Jag Älskar dig!
Vi ses snart.. Väldigt snart!

4 kommentarer:

  1. jag då stora syster :(//Kent

    SvaraRadera
  2. Folk som säger " åh, jag är så ensam" och " Jag har inga vänner! eller " Livet är skit, ingen tycker om mig" Asså ni behöver inte ens vara mina vänner.. För ALLA jag känner som säger så Har fullt med vänner som bryr sig och har alltid och roligt hela tiden.. " åhh, allt jag gör blir fel, ingen bryr sig ändå, jag hatar livet,"
    Men va fan! GÖR NÅNTING ÅT DET DÅ! Kom inte till mig och gnäll.. För jag skiter faktiskt i vilket...
    Ni har vänner, som bryr sig.
    Allt ni gör blir inte skit, bara en liten del.
    Hatar du livet? gör nått åt det då.
    Livet - DITT liv blir vad du gör det till..
    Funkar inte kärleken? WHAT EVER! gå vidare, det finns miljoner andra där ute!

    - exakt vad du själv påpekar i detta inlägget.
    förlåt, men patetiskt som fan .. !

    SvaraRadera
  3. vadå bara robin? är inte vi vänner då eller? sluta vara en sån idiot du har vänner där.

    SvaraRadera
  4. så du och jag är inte vänner bemo?:(<3 jag litar för fan till 100% på dig annars hade jag inte berättat för dig om mitt liv och sökt tips hos dig!<3 /jesper

    SvaraRadera