fredag 30 oktober 2009

Helvete....

Fan asså.. Nu har han gått och blivit totalt kär i mig..
Den sista människa på den jord som jag trodde skulle bli det. Killen jag har känt i nästan hela mitt liv.. Vad gör man åt saken?
Att såra någon som betyder så mycket för en är verkligen inte roligt..
Vet inte vad jag ska ta mig till..
Vad händer om jag säger så?
Vad händer om jag gör si?
Vad händer om jag inte gör något alls?

På något sätt måste detta funka, det finns väll alltid sätt till det?




På söndag blir det att man sitter bänkad framför TVn och kollar Göteborg - AIK.
Jag hoppas absolut på det bästa! Och jag tror det blir så också! :D

På månad är det dax för operationen... Jag tror jag har ändrat mig..
Jag vill inte, jag är för rädd.
Det är en enkel operation men ändå min första.
Och tänk, så jävla ont jag kommer att ha efteråt! Helt sinnesjukt.
Men det finns ju positiva saker också!
Hemma från skolan i mer än en vecka!
Äta massor med glass!
Bli ompysslad!
Jaja, vi får se vad som händer!!!!

Längtar till Januari! Har nog aldrig sett fram emot något så mkt!



Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar