söndag 25 oktober 2009

Yebox..

Jag har väll egentligen inte så jätte mycket att skriva här idag..
Jag tänker bara väldigt mycket för det mesta nu..

Killen som körde ihjäl Kenny fick inte något jävla straff.. Jag förstår verkligen inte han bara blev dömd för olovlig körning.. Hur i helvete kan det vara ett rätt straff? Det finns inget logisk förklaring till varför han skulle komma undan vållande till annans död? Och indraget körkort?
Jag förstår mig verkligen inte på vad staten tänker med..
Om du har någon förklaring så får du gärna förklara för mig.


För övrigt så saknar jag Joline och Anna!
Och det är fett svårt att få dag i Anders eller Andreas! Men jag håller på och försöker som bara den! Hade ju underlättat om dom hade svarat på facebook eller när man skriver till dom på meriola eller Made in sweden xD
Men men! Jag kommer att lyckas, det är en sak som är säker! :D

Nu har man lov i en vecka, får se vad som händer!
En sak är säkert, det är att jag har en jävla massa arbeten att göra till skolan!
Sen direkt efter lovet så blir det örebro, för att operera bort mina mandlar! HAHA jätte spännande!!

PEACE OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar