fredag 20 november 2009

Every Morning...

Shit, Veckan har ju varit hel galen asså! ^^

I måndags så skulle jag och Anna hem till henne, så kommer grannen och hotar oss.
Vi blir skit skrajja och får typ panik och sitter vid hennes dörr hela tiden med soffan framför, där vi så fint placerade den.
Några timmar senare så orkar vi inte vara hemma där så vid tio, halv elva så kommer
Mr Ted Fritiofson, Mr Markus Karlsson och Mr Stefan Sandberg och hämtar mig och Fröken Bakfull. Dom kör hem oss till Markus där vi blir lämnade ensamma och kolla på Wrong Turn 2. Skit bra film!
När dom väl kommit tillbaka så drar vi ner till Kristianstad halv ett på natten, där vi träffade Malin. Sen åker vi hem igen, hemma halv fem på natten.
Dagen efter så drar jag och Anna till polisen och är där hela dagen, vi anmälde grannen. Sen så är vi med Ted och Markus ^^
Sen på onsdagen så blir det att leka med Ted och Markus igen, åka lite rundor och ut i skogen.. Vi var verkligen mitt ute i INGENSTANS. Vi började att grilla och sånt men vi stack, klockan var ju nio, och att vara ute i skogen då mil ifrån något hus är ju väldigt mörkt och speciellt, haha xD
Torsdag så var Anna med mig i skolan innan hon skulle till polisen.
Sen efter skolan så träffade vi Joline och drog till moses.
Så kom Markus dit.. För övrigt så var det SISTA gången jag var på moses tills dom har målat om där igen..
Dom har målat väggarna LILA! Alla som känner mig vet om att jag HATAR lila..
Så, absolut sista gången jag var där, japp japp!
Sen blev det hem till Markus. Anna,Ted,jag och Markus satt och drack en massa och blev flummiga ^^ Anna och Ted stack vid två tiden nån gång och fram till kvart i fem låg jag och Markus och pratade om allt och ingenting..Mysigt värre lixom ^^
Sen idag har jag bara legat nerbäddad i sängen och kollat film och myst med katten!

Nu sitter jag och väntar på Tessa och Dagny, klockan är 00:24 och vi ska ut och åka lite! Roooligt!!


Puss på er!

PEACE OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar