lördag 7 november 2009

Damn you.

This is All your fault, You kissed me first.



Asså jag vet inte.. Jag tänker nog ganska mycket nu på allt och ingenting.
Hur kommer jag att lyckas i livet?
Vad vill jag bli om några år?

Jag går ju IT Media på John Bauer i Halmstad, detta är mitt andra år och jag ligger risigt till..
Trodde inte det skulle vara så mycket jobb och så mycket att lära mig, men det är det. Varför valde jag IT media?.. Varför inte bara vanlig Media?
Eftersom jag valt It media så får jag lära mig om saker som jag ändå inte vill hålla på med. som Hemsidor och så, jag kommer ändå inte ha nån nytta av det..
Ser ingen mening med att lära mig Dreamweaver och flash och allt sånt skit?
Och snart har det gått ett och ett halvt år sen jag började, och kan fortfarande ingenting. Så vad är meningen med det egentligen!? - Berätta, för jag har ingen aning.....

Jag har gjort en lista. På vad jag måste ändra och börja med..
Från och med idag ska jag följa den listan STENHÅRT!

- Börja äta nyttigt.
- Bara godis på lördagar.
- Ska börja träna.
- Tio situps minst varje dag.
- Måste sluta röka.
- Ska fixa skolan med ganska bra betyg, på något sätt.
- Ha en bättre inställning till allting.
- Ge mig fan på att jag ska lyckas med livet.
- Följa alla dessa grejorna.
- Hitta en hobby
- Lära mig spela gitarr och Bas.
- Sluta skada mig själv både psykiskt och fysiskt.

Många tycker inte det är några stora problem, men för mig är det de.
För mig är det så otroligt svårt att uppnå, men som sagt, Jag SKA lyckas.
Det är inte lätt att börja äta nyttigt och börja träna bara sådär efter att man har ätit vad som lagats plus lite till i 17 år. När man aldrig har tränat om det inte varit i nån kampsport jag gått i.
På något sätt kommer jag lyckas och jag behöver allt stöd jag kan få.
Speciellt med att lyckas sluta röka, hur fan ska det gå!?

Hej jag är jätte patetisk idag och mår inte alls bra egentligen.
Jag saknar min tvillingsjäl och får ångest när jag ser listan!
Puss på den.


Peace Out!

2 kommentarer:

  1. du stumpan! jag hjälper dig gärna med allt det där :) och du kommer klara det bara du tar en sak i taget och ger dig fan på att det ska göras :) du fixar det <3

    SvaraRadera