torsdag 5 november 2009

Awesome!

Så satans glad är jag nu!
Har precis vart inne i stan och träffat Andreas Carlsson och även köpt hans bok
" Live to win - låtarna som skrev mitt liv"
Det ska bli intressant att läsa hans bok, och hans liv och hur han lyckades så bra som han har gjort nu.
Andreas är en utav mina största förebilder, så ser verkligen fram emot att läsa boken. Han håller ju på med det som jag verkligen brinner för så förhoppningsvis så kan man få tips och så genom boken!
Det är inte många som vet om att Andreas Carlsson är en utav världens mest kända låtskrivare, han har skrivit låtar till te.x Celine Dion, Westlife, Bon Jovi, N*sync, Backstreet Boys, Katy Perry, Britney Spears, Hillary Duff, Lindsey Lohan, Jesse McCartney och många många fler.
Killen är 36 år och så framgångsrik, det är helt sjukt. Att få jobba med det man älskar och gör på fritiden är en dröm för många.
Det är min dröm, och min dröm kommer att slå in.
På något sätt!


Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar