fredag 11 december 2009

All that I need is to make you breath..

Usch nej.. idag är absolut ingen bra dag!
Sitter för mig själv på rummet och lyssnar på en viss låt.. Om och om och om och om igen.. Det har jag gjort nu i ca tre timmar..
Kan inte tröttna på låten och kan inte sluta grina..

http://www.youtube.com/watch?v=9DdFeZVlQNU
Calle - Reason to cry..

Jag älskar den låten. Och aldrig i mitt liv har jag hört någon med den känslan i låten. Jag är totalt såld på skiten!
HELVETE DÅ! Vill inte lyssna på den mer!
Tårarna slutar fan inte att falla.


Igår började jag och Dannie snacka igen, känns ganska härligt faktiskt.
Vi får hoppas på att får vänskap håller nu iaf.
Dannie är en underbar person som aldrig kommer försvinna ur mitt liv.
En kille jag alltid kommer att älska och ha starka känslor för.
Han hjälper mig med mycket, och igår under dom timmarna vi pratade så mådde jag bra.
Jag mådde så otroligt bra, längesen jag kände sån sann lycka. Tack <3

För övrigt så tycker jag att Linus ger mig lycka också!
Och Kim med <3


Idag va en bra dag i skolan också, happines I guess...
Usch är då fan inte alls på humör egentligen..
Men vad gör man..


Ska sitta bänkad framför TVn och kollar på Idol finalen, jag hoppas starkt på Calle.
Han är äkta och visar det..
Erik har jag svårt för.. Han är ju bara positiv hela tiden..
Sen blir det väll fest hos Nalle antar jag..
Men vi får se.
Är jag sån här om några timmar så begraver jag mig hellre.



Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar