söndag 6 december 2009

Let it be me...

Haha nej klart att jag inte får känna lycka heller!
Det är ju en självklarhet..
Jävla idioter är det jag träffar!
Ska nog vara singel i resten av mitt liv, det är ju lika bra det!
Jävla idiot som ljuger och kommer med undanflykter -.-


Har haft en as kalas trevlig helg med dom bästa! Bara Anna som fattades ^^
Fredags vart det fest hemma hos min egna lilla Rickard!
Där var det jätte trevliga människor och allt var så jävla nice!
I lördags blev det åka runt i bilen med Jessika och Dino!
Först åkte vi till båstad, där vi släppte av Dino!
Sen åkte jag och Jessika vidare till Ängelholm där vi käkade pizza och flirtade med turkar! As roligt! :D
Sen drog vi hem till Agron där vi körde en massa spel, försökte få igång en vattenpipa som var helt omöjlig xD
Och sen körde vi "Jag har aldrig" halv natten xD
Kom hem vid fem någon gång ^^

Sen idag så vaknade jag upp hos Jessika tio i fyra på eftermiddagen :P
Åkte typ direkt till Salongen och färgade Jessikas hår!
Och så kom Älsklings Rickard och Älsklings Cp dit och vi hade roliiiiiigt!
Sen körde Rickard,Jag och Cp hem Dino till Rydöööö!
Sen Körde dom hem mig!
Sen har jag suttit och kollar film och pratat med Anna! :D
Nu sitter jag och kollar på Alpha Dog som är bajsit bra! :D
Fast fan va jag började lipa haha xD

Och ja!
För övrigt!
Så Saknar jag en Viss Kim otroligt mycket! :D

"Vi kan aldrig vara bara vänner
Vi kom varann för nära
Det vet vi båda två
Bara himlen anar vad vi känner
Vad mer kan man begära
Vad mer kan man förstå" - Arvingarna

Höhö True, True ^^


Imon blir det att leka med Elin ^^
Sen tisdag blir det Dino och Jessika hela dagen!
Annars är jag ledig fram tills på fredag!
HÖR AV ER! :D <3

Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar