söndag 13 december 2009

I'm at the mercy of strangers

Puss på att jag är jätte sjuk..
Puss på att jag har hittat "Den där"
Puss på att jag är kär.
Puss på att jag är depp.
Puss på att jag är bäst?
Puss på att jag är ful.
Puss på en jävla massa.


Ja jag är jättttee sjuk.. nästan döende skulle jag tro haha.
Eller kanske Svininfluensan?
Men mest troligen så är det Vinter kräk sjukan ^^

Ja jag har hittat "Den där"
Han där.. kolla längre bak i bloggen så skriver jag om en pojk.
En pojk som förändrade min värld haha.
Han har jag hittat!

Klart jag är kär!
I min lilla sötnos!
Som jag älskar otroligt mycket!
Och som jag snart ska till!
Kärlek på detta lixom!

Depp är jag för det mesta just nu.. minsta lilla som händer så börjar tårarna rinna. haha Så patetisk är jag idag ^^

Och hallå!
Klart att jag är bäst..
Jag har fixat en underbar grej till min kära Kusin!
Och nu hoppas jag absolut på det bästa!

Ful?
Haha japp absolut, kolla på mig :P


Det finns en massa att pussa på!
Absolut att det finns :)

Nu funderar jag på att lägga mig och kolla på Cry Baby.
Namnet passar in på mig idag haha! :)


Peace out!

1 kommentar: