fredag 17 april 2009

Det blir bra.

Helt underbara dag!
Jag har faktiskt haft en väldigt bra dag idag!
Och en natt :P klockan är ju halv tre på natten nu så ^^

Jag är sjuk så va hemma från skolan.
Jag SOV faktiskt fram till halv tre idag xD
Sen gick jag upp tog en cigg och satte mig i solen med mamma.
Sen har jag typ legat framför TVn hela dagen.
Min käre Bror Daniel är här också! :D
Helt underbart han är värsta bäst på att göra en på bra humör!
Och det bästa av allt må jag säga..
Jag har snackat med HAN idag..
Shit.. första gången på kanske ett halvår där vi har snackat och inte bråkat..
Det känns faktiskt väldigt underligt och bra..
Jag fick svar på alla frågor jag har haft i huvudet så länge nu.
Så det känns ganska bra..
Och jag fick även reda på att han fått 600 kilo över sig idag, och då kunde jag inte annat än att skratta faktiskt.. men han mår bra han :)

Jadu.. Underbara dag, gör mig helg bäst då! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar