lördag 25 april 2009

Inte värt det.

Asså.. jag förstår inte..
Vi hade det bra, sen gick allt åt helvete.. Mitt fel dock.
Men jag hade verkligen ändrat mig.. jag ville verkligen försöka..
Sen bara förstörs allt genom att säga att min femtio elfte pojkvän ska sova hos mig..
Och när jag sa det med fete ironisk röst..
Och han bara traskar iväg och blev bajs sur -.-
Näee.. jag förstår verkligen inte..
Jag ger upp hoppet om det nu, för det är fan inte värt det.
Nu lägger jag ner det..


Helt underbart att snacka med honom igen asså.
Har inte känt mig så här glad sen min födelsedag typ..
Och det va mer än ett halvårs sen. Och det känns underbart..
Så mycket i livet går emot mig, men jag håller humöret på topp!
Old Bemo is baack! :D
Tack vare att jag inte får panik och går runt och är rädd för att träffa på han..
ÅÅHHH UNDERBART!!'


Haft värsta softa helgen alltså!
I går så bara chillade hela dan lixom.. nationella i engelska, gick perfekt.
Sen drog jag hem badade och sånt sen tillbaka till svenska lektionen, satt och gjorde ingenting. drog ner till Elin som jobbade och satt där och softade ett tag. Sen kom Jocke och vi hade värsta mys och bara gick runt och chillade och sånt, sen drog vi till Picasso parken och satte oss och där träffade vi Lisa, Loke, Anna, Elaine och hennes kompis. sen kom svaampish, och sen drog Jocke hem och alla satt där och bara softade. Kensa kom och vi drog vidare till Stoffe. Det va ju inte jätte kul där men jag och Kensa hade as nice asså :P Men det är schönt, jag tar två xD

Så inatt hände lite grejor..
Och skulle vart på skrivar kurs klockan 11 med tvillingsjäl, men jag kom tjugo över tolv typ, hade anlednignar! xD
Sen efter det vid halv fyra så drog jag in till stan och köpte kläder och träffade Ebbah och chillade lite med henne. sen picasso ensam och tog de lugnt.
Drog hem, körde till oskarström och sen hem igen.
Drog till Picasso mötte Kensa, Lisa, Fidde och Spunkarn.
Vidare till västra och satt där med brasa och hade det så jääääävla nice.
Jag bara älskart!

Och imon kommr Kimsi och terrar mig som vanligt!
Bara älska denna helgen lixom!

KÖSSAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar