lördag 11 april 2009

Jaha-ja

Jag saknar dom dagarna jag mådde bra..
Jag kommer ihåg mina laholmare!
Min älskade.
Så roligt jag hade med dom har jag aldrig haft med nån förutom med Dino..
Min tid med Bella.. Fy fan alltså..
Hon fick mig träffa dom..
Lizette, Ad, Ted, Kim, Robin alla..
Och självklart dom bästa av dom bästa..
Jygge och Figge.
Dom vände upp och ner på min värld.
Dom fick mig att må bra.

Kommer ihåg Bellas fest..
Robin, Kenny, Jygge, Drotten, alla..
FAN VA ROLIGT :D

Jag saknar dom tiderna..
Jag hade dom..
Dom va mina bästa vänner..
Dom fanns alltid där, i vått och torrt.




Jag saknar mycket..
Kenny
HAN!!!
J..
Masse
Dannie
DINO!
Malin
Niklas
Laholmarna
Mina bortgågna vänner <3






Jag tycker det är orättvist..
mina vänner försvinner..
Några självmant, några mot sin vilja, och andra har inget val.
Och detta är verkligen underbara människor..
Sen finns det idioter som ska leva och förstöra vår värld..
Nej, alltså det funkar inte..
Jag förstår inte grejen med det..
Förklara för mig någon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar