torsdag 2 april 2009

Helvete DAH!

Näee jag kan seriöst inte fatta vad fan det finns för människor i världen!
Och varför dom anklagar MIG!??!??
Nu är det så att Kennys grav har blivit halvt förstörd och hans mamma har fått vända på allting.. och folk anklagar MIG för det!
Jag förstår fan inte! VARFÖR I HELVETE!?!?! varför mig??
Varför skulle jag vilja förstöra min bästa vän/lillebrors grav!?!? VA!??!
Och vad finns det för sjuka människor som gör sånt??
Det känns verkligen inte bra att bli anklagad för nått sånt och sen att folk tror på det.. Jag älskar Kenny.. min bästa vän.. även som min lillebror.
Jag förstår det bara inte.. vad är nöjet med det?

Jag minns fan så jävla mycket med Kenny..
alla dagar vi vart ute och cyklade..
När vi satt hemma hos Kim och skulle spela in låtar xD
Sebbe skulle provsjunga och Kenny garvade som in i helvete xD
Alla skrattade med Kenny vek sig av skratt xD
Jag kommer ihåg alltid när vi va hemma hos Kenny.. vi byggde bil banor och allt.
Jag kommer inte ihåg den låten.. men jag jag kommer ihåg att det va Kenny and the Knutters och nånting om en regnbåge eller nått sånt..
Du spelade den för mig och sjöng den för mig hela tiden förr i tiden..
Det var vår låt.. Samma med Sol vind och vatten.. det va också vår låt.
Alla dagar vi satt och spelade Mario kart hemma hos oss!
Samma med Kenny starfighter! Haha det gick inte en dag utan att vi såg på morgonen och sen reprisen på kvällen igen! Haha fy fan.
Kenny jag Älskar dig! Kan verkligen inte förstå allt som händer och har hänt..
Jag hoppas du mår bra där uppe i himlen!
Du betyder verkligen sjukt jävla mycket för mig..
Men jag har Jesper nu.. Han är Kenny nummer två som alla säger ^^
Det stämmer verkligen.. Det är nog därför jag kan vara så irriterad på han för att ni är så otroligt lika när det gäller allting..
Kenny jag saknar dina ögon och ditt leende!
Jag saknar dina kramar och din röst!
Förlåt för allting!
Jag saknar dig och Älskar dig!

Lillebror,
Vi ses i Nangijala <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar