lördag 11 april 2009

Skit då.

Jag har så många tankar i mitt huvud nu..
Va ska jag göra med allt...

Han?
Hon?
Den?
Det?
Allt?

Du...
Jag saknar dig som fan.
Jag ångrar verkligen allt..
Jag önskar jag kunde släppa in dig på livet,
Lixom kunna kompromissa mer, men nej då..
Då tar rädslan över mer..
Jag ångrar verkligen allt..
Du va förmodligen det bästa och den bästa..
Men jag blir fortfarande glad när jag ser dig..
Jag får det där lyckoruset när du är inne på msn fortfarande..
Men jag vågar inte ta steget och skriva till dig..
Jag skrev "Förlåt för allt"
Men fick inget svar.. okej, jag ska låta dig vara..
Men du ska veta att jag började ta avstånd just bara för att jag började bli kär..
Förlåt..


Dannie, jag saknar dig något fruktansvärt mycket.
Jag vill vara med dig nu.
Vi behöver varandra <3


Masse, Jag Älskar dig..
Något otroligt mycket, du är allt.
Jag behöver dig som fan..
Du behöver mig med.. Våga öppna dig..
Jag vet själv hur svårt det är att öppna sig för folk..
Men vi kan alltid försöka <3

Malin - Jag Älskar dig.. Men ja.. Det är inte lätt..


Jag tänker på han..
Han.. Mr Dream har jag döpt han till..
För han va min dröm, han jag drömde om i flera år.
Jag fick han, han va allt jag drömde om..
Verkligen ALLT..
Allt det underbara.. allt det hemska..
Jag saknar han..Jag tänker ofta på han..
Typ varje dag.. Jag tänker.. " Det kan inte vara så farligt, jag kan bli vän med han"
Men mina tankar flyger iväg.. Typ..
Det kommer gå åt helvete.
Tänk om jag blir vän med han, kramar han..
Jag kommer bara vilja kyssa han.. Jag saknar hans kyssar.
Jag saknar när vi båda gråter, sitter i månljuset och kysser varandra.
Jag drömmer om dom kyssarna än, jag kan känna smaken..
Det är buddweiser, tårar och kärlek..
Jag saknar allt.. Verkligen..
Vad jag än säger så saknar jag dig..
Och en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig..



Kenny jag saknar dig..
Vi ses i Nangijala Aight? <33


S - beklagar det som hände din familj nu i dagarna.
Men du klarar det, du är stark det vet jag!<3


Jag tänker så mycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar