fredag 27 mars 2009

Hej ja.. dö.

Absolut cp dag idag..
Mitt humör har nog aldrig vart så här konstigt någonsin..
Först vaknar jag på topp humör.. sen när jag kliver av bussen i stan på väg till skolan så blir jag fett depp.. inte konstigt dock.. ser ju inte fram emot skolan..
Alla har så roligt, alla snackar med alla och sånt.. Men inte mig..
Happieness man känner i skolan.. verkligen.. jag älskade min klass förr.. nu föraktar jag den.. Tack för det. Den enda som faktiskt verkligen pratar med mig både i och utanför skolan är Anthon. Han är även den jag känt längst också.
Många tackar till dig Anthon <3

Halmstad Hockey upp i ettan! Helt underbart, ser framför mig hur alla stod och skrek och grät och allt när vi vann..Önskar jag kunde vara där och se det..
Men NEJ DÅ! Då ska man vara ett fattigt jävla soc barn!!!!
Jag HATAR det... Eftersom den jävla fittan klagar så kan jag typ aldrig mer se en hockeymatch! Kanske en gång i månaden om jag har tur.. Men jag har inte tur så..
HATA HATA HATA HAAATAA ATT VA EN FATTIGLAAPPP!!!!
Jag börjar bli trött på det jävla livet!!


Jag va med Masse idag. hade verkligen sett fram emot det..
Men han sprang rundor överallt och ingenstans..
Öhm.. ahh.. vi gjorde väll inte så mycket egentligen..
Öhm.. han sprang iväg.. sen kom han tillbaka och sprang iväg igen.
Sen så kom han tillbaka.. så va vi i typ två timmar.. sen träffade vi två kompisar till han.. det va riktigt roligt ändå..
Men inte när han sen stack och lämnade mig med dom två..
Han kunde ju åtminstone sagt hejdå så jag kunde tagit bussen kvart i... Men nej då.. då får jag stå ute i regnet och det kalla o vänta en halvtimme på bussen, för jag tänkte att han kanske gick iväg snabbt bara..

Och NU precis fick jag reda på en grej..
Nej fy fan! I HATE THIS!!!
Leave me alone..
Lika bra så.!!

1 kommentar:

  1. Bemo, jag vill så gärna att du ska gå kvar i klassen, det var ju pga dig som jag valde att gå kvar i skolan ens.
    Jag pratar med dig utanför skolan,
    du betyder så sjukt mycket för mig,
    och det är så dålig stil av de andra att inte prata med dig,
    och hade de gjort det hade de sett vilken underbar tjej du är.
    ILY / Din Jonna

    SvaraRadera