tisdag 17 mars 2009

Ruta Ett..

Just när jag trodde allt blivit bättre så händer detta..
Det är inte kul.. Men jag är van..
Jag Älskar dig... Verkligen..
Denna vecka är lite si så där.
I går träffade jag han. Idag fick jag reda på detta..
Och jag har inte sovit sen lördags natt heller..
Det går inte så bra för mig på den delen!
Men men.. inte nog med det.. Jag har läst en hemsk bok som fått mig inse massor.
Jag har insett nu varför jag inte kommit över Kennys död..
Det är för att ingen har funnits där för mig när jag vill gråta ut eller verkligen stöttat mig.. Så det kan ju ta ett bra tag innan jag kommer över det..
Om jag ska klara det själv lixom.. Sen när jag kommit över den delen..
Ska jag komma över Marcs Daniellas Roddes Daniels och Kims död också..
Det är inte lätt.. Det är otroligt svårt..
Men förhoppningsvis blir det bättre nu.. Ska träffa min nya psykolog på tisdag.
Det ska bli spännande.. Se om hon är nått att ha och kan hjälpa mig.
Eller om hon är ännu en fitta som säger " Jag finns här" "Jag förstår hur det känns" Men varken finns där eller vet hur det känns..

Och inte nog med det!
Jaa då ska man gå runt och vara riktigt jävla förbannad och sur också!
För min jävla plattång är sönder.. och det är INTE okej!
Nu går jag runt och skäms över mig själv och ville inte lämna ytterdörren för någon kan ju se mig... någon kan se..
Jag gick runt helt jävla cp idag i skolan..
Usch..

Jag vill inte...
Jag orkar inte det..

Ruta ett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar