måndag 2 mars 2009

Höhö..

Jaa.. Ett tag sen jag skrev nu då ja..

Veckan har varit bäst faktiskt!!
Jag har lekt jätte mkt med min älskling som haft sitt lov!!
Och vi har haft massa skoj <333
Dino jag äääälskar dig!

Ahh och så har jag lekt massa med Rickard, Jocke, Conny, KiseValp, Prior!
Det har varit typ.. HUR UNDERBART SOM HELST!!!
Och jag lekte med Jesper Markus o Jennifer en dag också!
Och då klippte jag Markus jätte sexigt HÖHÖ..

Och jag har färgat håret.. det ser värsta fail ut..:/


Ohh!! Jag har lekt med Anna! Hon va värsta snäll o satt med mig på Akuten i fyra timmar ^^
Anna jag ÄLSKAR DIG <3

Och jag har kommit på hur mycket jag egentligen saknar F..
Saknar att bara kunna snacka med honom.. Faktiskt..
Trots allt, så saknar jag honom.. Det känns skumt och konstigt..

Ahh! Och jag saknar A extremt jävla mycket också!
Det är helt jätte sjukt!

Vet inte om jag saknar ett förhållande.. Eller Idén av ett förhållande..
Har ingen aning..

Tror jag även gett upp känslorna för M..
Och starkare för J..
Aja.. vi får se hur det blir!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar