onsdag 25 februari 2009

FAN!!

Jag pallar verkligen inte mer!!
Idag har varit helt underbar dag!
Men samtidigt så jävla hemsk dag..
FAAAN!! JAG ORKAR INTE!!

KENNYY!!!!!!!!!
Hjälp mig nu!! Jag behöver dig verkligen!!

Jag tänker äckligt mycket idag...
Jag pallar verkligen inte det..
Vad är det för fel...

Kenny, Kim, Peter Alla andra mina vänner som är döda..
Mina vänner som mår dåligt..
JAG som mår dåligt..
Min Familj som mår dåligt..
Jag såg han idag.. jag hörde hans röst..
Jag fick dåliga nyheter idag...

JAG PALLAR INTE!!!!
Jag orkar verkligen inte mer snart..
Jag gör verkligen inte det...

Fan helvetes jävla skit!!!

Jag vill gå ut en runda med han just nu.. Men jag kan inte, för då dampa min familj..
Jag behöver att gå ut en runda nu med han.. Jag behöver prata av mig och gråta som fan..
Jag klarar inte att gråta hemma när mamma o Dino är här..
Jag får väll lägga mig i badet och gråta eller nånting...
FAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar