torsdag 19 februari 2009

Ohja Tack.

Idag har varit den bästa dagen på flera år tror jag seriöst..
Det va extremt längesen jag kände en sån här lycka.
Och det känns helt underbart, kanske mitt liv börjar fixa sig?
Det känns dock väldigt konstigt att känna sån här lycka trots min kompis tog livet av sig häromdan. Vilket delvis är mitt fel att han gjorde.. Folk säger, nej men det va inte ditt fel. Du ska inte ta på dig skulden.. Men vilken människa i världen som va i min sits skulle tagit på sig skulden.
Det va så.. jag och Kim va riktigt jävla bra vänner i ganska fyra års tid. Vi har aldrig bråkat. Men så i tisdags förmiddag började vi bråka enormt mycket, jag blev sjukt arg och bad han skjuta huvudet av sig. Två timmar efter jag sagt det så ringer Kims mamma mig.. Hon berättade att dom hittat Kim med ett skott i pannan, bredvid låg en lapp där det stod " Jag gör allt för dig, det vet du. Jag Älskar dig B <3 " Så vilken människa skulle inte ta på sig skulden??

Men i vilket fall som helst! så mår jag otroligt bra idag!
Kim H ringde och väckte mig idag halv ett, strax efter kom Danne! vi har lekt hela daaan! :D
Han färgade mitt hår och jag färgade hans, värsta gulligt alltså ^^
Sen drog vi till moses och träffade massa underbara människor! Jag blev ännu gladare och mer hyperaktiv! Jag och T drog hem till henne och kollade Twilight och jag har förövrig blivit beroende av den filmen. Och honom..Robert Pattinson! Jag är kär i honom och hans röst och hans låtar! Och han som skådespelare! Och jag är jätte hyper!
Och jag saknar för övrig M så otroligt mycket! Och är verklig i BEHOV av honom just nu! (A)

Puss på en SKIT BRA dag!! <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar