tisdag 24 februari 2009

VaFan..

Jag vet inte..
Jag har väldigt svårt med det här när det kommer till kärlek..
Jag klarar inte av att stå och mysa och ska hålla om nån hela tiden.. och ska stå o pussas o kyssas hela tiden.. Jag vet inte.. jag tycker om att göra det när man är själv med personen..
Men inte, det funkar inte för mig när jag är med massor med andra personer.. och i stan och sånt.. Det är svårt för mig... För dom som verkligen känner mig, vet om att jag inte kan vara med en person om det är flera med.. Jag måste springa runt till allt o alla.. Det är hemskt.. jag vet inte varför det är så.. Det är fett jobbigt, förstår inte varför det är så.. Det tar verkligen jätte mycket på mig.. Konstigt tänker du kanske..
Men det är riktigt jobbigt, för man kan såra den personen som vill vara en nära hela tiden.. och få den personen att känna sig illa till mods.. och det är riktigt illa..

Jaja skit samma!
Idag lekte jag med Jocke, Jesper,Jennifer och Markus!
Och idag inträffade den situationen jag inte är så bra med.. att vara ensam med en när det är flera i närheten lixom.. Och jag kände mig så jävla taskig när jag gick ifrån han hela tiden..
Och speciellt när Jennifer påpekade det hela tiden.. Det kändes sjukt jobbigt.. Men det tog på mig psykiskt att vara nära han hela tiden också.. jag vet inte varför.. Jag tycker om honom! Det gör jag, men jag är som jag är.. det är skit jobbigt.
Men iaf! Sen drog jag med Jennifer Jesper o Marukus till Daaalen, och så klippte jag Markus, jag blev ju nästan nöjd... Sen drog jag hem och nu sitter jag här! :)

Imon blir det att leka med bästis Anna och Knarka underbar Powerking och Cigg lix!!
Vi behöver båda snacka av sig så det kommer säkert bli många tårar och många skratt ^^
Längtar massor! Ska bli skönt o träffa henne igen, saknar henne som satan! !!! <333
Och så ska jag träffa min älsklings Pojkvän!! ÅÅHHH JAG SAKNAR HONOM

Nu ska jag lägga mig med min fete ångest..
Kollade massa bilder på Kenny innan... Det kändes verkligen..

Och idag är det en vecka sen jag fick Kim att ta livet av sig.:/

Blow Me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar