söndag 22 februari 2009

Miss..

Jaha ja..
Då sitter jag är i min ensamhet som vanligt och tänker allt för mycket..
Tänker på vad jag gjort med mitt liv hittills.. Det är verkligen inte kul att tänka på..
Jag tänker otroligt mycket på Kenny.. Och verkligen saknar han och ångrar alla gånger jag bråkade med han.. Ångrar som in i helvete allt jag sa till han dagen innan han dog...
" För Fan Kenny! Väx upp nu! Du är 15 år gör nått med ditt liv innan allt är för sent! Du lever inte för alltid! DU om nån borde väll för fan fatta det! Och sluta röka för i helvete! TA TAG I DITT LIV NU CP!!!" Jag sprang ifrån han när han stod och grät över det..
Dagen efter sa jag till han.. " Du vet om att jag bara sa det för att jag bryr mig så mycket om dig.. Du är min lillebror och jag älskar dig, Vill inte att nånting ska hända dig" Och så kramade jag honom.. Några timmar efter ringde Timmy och berättade Kenny va död.. Jag glömmer aldrig dom orden, dom rullar runt i huvudet på mig om och om och om igen.. " Han är död! KENNY ÄR DÖÖD!!" Och jag hörde hur ledsen han va.. Jag hörde hur mycket han grät.. Han berättade att han va på sjukhuset och väntade på hans mamma o pappa..
Jag tänker på det hela tiden.. och dom orden som ekar i mitt huvud.. Jag vill ha bort dom..
Jag saknar Kenny så otroligt mycket.. Det är helt sinnes sjuk!!

Kenny, Vi ses i Nangijala <3
Jag vet om att du väntar där på mig!
Jag Älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar