måndag 23 februari 2009

Well...

Nu kommer väll lite fakta om mig själv!
Jag har sex bröder..
Jimmy, Andreas, Daniel, Alexander Kenny och Markus.
Jimmy - jag har ingen bra relation alls med han.. pratar aldrig med honom..
Andreas - vi har fått bättre relation tack o lov.
Daniel - Jag älskar honom! så enormt!
Alexander - Han är den största anledningen till att jag lever idag!
Kenny - Min älskade lillebror som har lämnat oss..:/ R.I.P <3
Markus - Vi har en bra relation men pratar inte eller träffas så mycket.
Jag har en mamma o en pappa..
Pappa - Jag har verkligen ingen bra relation med han.. Det är bara bråk, bråk och ännu mer bråk.
Men vi har våra ljusa stunder, Och det enda vi har gemensamt är nog Hockeyn.
Mamma - även min bästa vän, utan min mamma och hennes styrka i livet skulle jag verkligen inte levt idag tror jag.. Genom alla hemska stunder så har hon alltid funnits där och stöttat mig.
Jag har nog inga hemligheter kvar för henne! Och det känns otroligt SKÖNT!

Jag ÄLSKAR Magnus Carlsson och Johnny Cash! Ljuset i mitt liv lixom!
Jag HATAR Lila och Fötter! Vilket dom flesta vet :P

Jag har haft min första kärlek och den va underbar! Vilket jag har skrivit mer om i mitt första inlägg.
Jag har svårt för att bli kär och jag har väldigt svårt för att hata folk..

Jag och min släkt har ingen bra relation heller.
Förutom min morbror och hans familj!
Dom är helt underbara! Fast Tobbe är ju kanske ett undantag.. Vi har aldrig bråkat riktigt, men vi är riktigt duktiga på att vara riktigt elaka mot varandra.

Jag väljer mina vänner riktiga noga..
Och jag har verkligen dom bästa vännerna man kan tänka sig!
Det finns ju dock dom som betyder mer än andra! och dom vet vilka dom är :)
Dino och Jesper är Dock BÄST!

Jag är bäst och har världens sämsta självförtroende!
Jag vet dock om att jag inte borde ha det..

Det va allt så länge!
Hampus, hoppas du är nöjd nu!
Vill du veta mer, så FRÅGA!!

Peeeace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar