söndag 22 februari 2009

Good Cover!

Jag har inte bett någon att tycka om mig.
Jag har inte bett er att tycka illa om mig heller.
Men det finns folk som tycker om mig, till och med älskar mig.
Det finns folk som tycker illa om mig, till och med hatar mig..
Jag antar att jag är en sån person man antingen hatar eller älskar.
Jag är aggressiv väldigt ofta, och jag har mina rykten.
Mina rykten om att vara halmstads Player och älskar att slåss....
Det stämmer faktiskt inte, jag älskar inte att slåss..
Jag bara njuter av det, det är en sorts adrenalinkick för mig, och dom som åker på stryk av mig är dom som förtjänar det väldigt hårt också.
Jag är ingen player bara för att jag älskar att se människor plågas av kärleken..
Och dom jag låter plågas av det är folk som själva låter andra plågas av kärleken..

Men jag är inte bara en sån person heller..
Jag bryr mig om andra människor, otroligt mycket. Spelar ingen roll om jag känner dom eller inte, dom är fortfarande människor med många problem. Men sen såna äckliga människor som håller på fucka andras liv, dom bryr jag mig inte om..
Men andra människor.. dom står mig varmt om hjärtat.. Tro det eller ej..
Jag är faktiskt ingen känslokall idiot!

Och och och vet ni vet ni???
Jag hatar mig själv!
Jag hatar mitt liv!
Tycker ni illa om mig då?
HAHA Go and screw yourself then!

Jag saknar min älskling så jag snart spricker helt seriöst!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar