onsdag 18 februari 2009

Den rätta

Jag är ingen player, jag letar efter den rätta.....
Det stämmer som fan in på mig..
Jag är ingen player.. Jag leker inte med andras känslor och knullar runt.
Jag letar efter den rätta, men frågan är om han finns.

Jag trodde jag funnit den sanna kärleken, mannen i mitt liv.
Men neeej då. Det hade jag inte.
Players blir inte kära, jag blev.
Jag har otroligt svårt för att bli kär, det har jag..
Jag kan tycka om folk, mer eller mindre.
Just nu, tycker jag om en person, Mer.
Jag tyckte om Mr.A mer innan. Verkligen jätte mycket, kände att jag började bli kär.
Men nej då, det gick ju inte..
Och nu finns Mr. M i mitt liv.. Undrar hur det här kommer att sluta.

Och Hampus är Kenny Starfighter!
Och jag är SuperSaarva!
Vilket innebär att vi är bästa bög bästisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar