tisdag 17 mars 2009

Hush

I förgår skrev jag på min bilddagbok att jag saknade honom..
Inte det vi hade utan att bara snacka med honom.. Jag önskar att jag aldrig skrev det.
Igår träffade jag han. Det va nog bland det jobbigaste som hänt den senaste månaden.
Alltså det var verkligen äckligt jobbigt och hemskt..
Där satt jag, han ville inte komma fram till oss från början för att jag satt där.. Jag är dum nog att vinka på honom och han kommer fram.. Där satt jag och kände hur min kropp sakta gav upp... det kändes som om själen lämnade mig.. Jag fick verkligen panik av att se honom.. Men åhh gud vad jag saknar honom.. Jag SAKNAR honom!!! Jag hatar det.. jag vill inte..
Det är inte bra för mig.. Nu kommer jag gå genom den här vevan igen. Den jag äntligen hade nått slutet av.. Men nu är jag tillbaka på ruta ett..
Jag hatar det, jag vill inte! Jag ORKAR inte!
Allt vällde över mig när jag såg han.. Och när jag kände hans lukt och hans närhet..
Det va då allt hände.. Det blev helt svart för ögonen och kroppen snurrade i sin egna lilla värld.. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta..
Så jag valde att skratta för att visa att jag är stark.. Att jag är starkare än någonsin.. Men jag kan inte.. Det är så sjukt jobbigt och jag saknar honom..


Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå,
Men det kan va' svårt att tro när man inte ser den.
Och det sägs att efter regnet kommer Solen fram igen, men det hjälper sällan dom som har blitt våta.
För när vännerna försvinner, eller kärleken tar slut, ser man allt med lite andra ögon.
Man övar sej, och långsamt blir man bättre på att se skillnad mellan sanningar och lögner.

Allting kan gå itu, ett hjärta kan gå i tusen bitar;
Säger du att du är min vän så är du kanske det.

Allting kan gå itu, ett hjärta kan gå i tusen bitar;
Säger du att du är min vän så är du kanske det.

Det sägs att det finns alltid någonting bra i det som sker,
och tron är ofta den som ger oss styrka.

Ja, man säger mycket, men man vet så lite om sej själv
när ångesten och ensamheten kommer.
För när vännerna försvinner, eller kärleken tar slut,
ser man allt med lite andra ögon.
Man övar sig, och långsamt blir man bättre på att se
skillnad mellan sanningar och lögner.

Allting kan gå itu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar.
Säger du att du är min vän så är du kanske det.
La - la - la - la - aaa.

Allting kan gå itu,
men mitt hjärta kan gå i tusen bitar.
Säger du att du är min vän så är du säkert det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar