torsdag 19 mars 2009

Aldrig på humör.

" Du är aldrig på humör!"
Neej jag vet, inte i skolan.. Vad konstigt då..

Igår så va det en chill dag ändå..
Först skolan.. kollade på Die Hard.
Sen träffade jag Linnea och Agnes, vi drog till LBS skolan och chillade där.
Sen drog vi en stund till kattegatt och träffade människor.
Sen tillbaka till lbs och gjorde nästintill ingenting förutom att träffa människor.
Det va en bra dag tyckte jag!
Sen drog vi till Bibblan. Sen kom min älsklings Jocke dit!
Massor med mys.. Är otroligt glad att jag har träffat dig..
Verkligen sjukt glad.. Det är nått speciellt som gör mig glad och lugn.
Det kändes otrolig konstigt i början.. Men nu känns det bara bra..
Antar att jag vant mig vid känslorna.

Sen när jag kom hem så var min mammas kusin hemma hos oss.
Alltid lika kul när hon är hos oss.. Då har jag någon att mobba xD
Sen va Robin hemma också som vanligt..
Snackade med honom.. vi började bråka som fan..
Snackade med Masse och det är väll ganska stelt mellan oss nu..
Snackade med Jocke Kim och Andy också..
Nu har jag fått ut allt till dom som jag velat säga..
Nu är ju bara frågan vad jag bestämmer mig för att göra.
Jaja det löser sig säkert!
Tack Kim, Jocke och Andy för att ni är så förstående!
Vad skulle jag gjort utan er?


Heaven is a place nearby <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar