tisdag 3 mars 2009

okej..

Okej.. Jag vet inte vad det är med mig idag..
Mitt humör har verkligen gått upp och ner.
När jag vaknade var jag på CP DÅLIGT humör..
Sen kom Conny o Vicce hit.. och då blev jag på as bra humör
Och vi körde runt o dampade.. sen hämtade vi Tobbe och drog till donken o käkade frukost..
Sen lämnade dom mig istan.. då blev jag på sådär bra humör.. sen åkte jag hem..
Då va jag helt fucked up. Va hemma och Grät som tönt, sen drog jag in till stan..
Träffade Rickard och Jesper! Och va på helt jävla hyper humör! Det va helt sjukt..
och så Träffade vi Jocke! Och då blev jag ÄNNU MER HYPER!
Och jag ville lägga mig ner o dö.. men ah.. det gick ju inte.. för jag kunde inte ståååå still...
Och sen så satt vi på donken och då Liknade Jesper, Kenny AS MKT! Och jag fick panik och nästintill flög ut från donken.. Ahh.. och sen dess har jag blivit mer och mer depp..
Och tänker på allt dåååligt nu.. :(
MHMHMHMHM!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar