onsdag 18 mars 2009

Die Hard!

Nu sitter jag i skolan..
Vi har Media kunskap.. Vi har precis kollat på Die Hard.. Den första filmen.
Jag har fan glömt hur bra filmen är.. Ska kolla alla filmer snart tror jag!
Sen namnet också.. Die Hard! Det är ju så jävla tufft så det inte är sant alltså xD
Jag hatar verkligen skolan... Jag känner mig så fett utanför..
Alla sitter i ett hörn och har så jävla roligt och sånt..
Öpnnar jag käften så hör man " Håll Käften Bemo!" Eller nått i den stilen..
Jag blir aldrig tillfrågad om jag vill vara med i saker..
Jag blir aldrig smsad som alla andra "mina vänner" och blir frågad om jag kommer till skolan. Det är aldrig nån som frågar mig varför jag inte är i skolan om jag inte kommer på tre dagar... Det är verkligen ingen som bryr sig..
Jag pallar inte skolan.. Är det så konstigt att man inte vill gå till skolan om man inte ha några vänner i skolan?? Eller i klassen rättare sagt..
Jag har mina vänner i skolan.. men inte i min klass..
I början var allt jätte bra.. Då fick jag sms.. folk frågade varför jag inte va i skolan. Folket pratade med mig och ville umgås med mig..
Men inte nu, vad har jag gjort för fel?
Något stort fel måste det vara på mig iaf.. Eftersom ingen vill veta av mig..
Byta skola? Jag funderar starkt på det.. Kanske mår bättre då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar