måndag 23 mars 2009

Non fui, fui, non sum, non curo

Usch ja.. idag va väll en sådär dag..
Jonna fyllde 17! Det firades med Peking med brudarna!
Grattis till henne.

Sen efter skolan va det möte med Rektorn Mina två mentorer.. Mamma och Kuratorn.
Inte det roligaste som finns..
Kanske får gå om ettan.. Men om jag verkligen visar nu att jag sköter mig och pluggar så ska dom göra allt för att försöka hjälpa mig komma in på en skola i sthlm istället!
Det känns jävla bra alltså...

Jag saknar Jocke jätte mycket..

Imorgon är ingen bra dag.. Nej nej..
5 månader sen Kenny dog..:'(
Ska träffa min nya psykolog.
Och en annan grej..
Tycker verkligen inte om dagen imorgon.
Skulle jag fått välja skulle jag sovit genom hela dagen imon..

Jag behöver någon..



Time can bring you down,
Time can bend your knees.
Time can break your heart,
Have you begging please, begging please.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar