söndag 20 juni 2010

Come Together..

.. right now, over me!
Haha att man kan misstolka den fina texten ^^

Jag har för övrigt kommit på några saker..
Ett - jag... ÄLSKAR Magnus Carlsson (som om ingen visste de redan ;)
Två - Jag är ett sjuuukt stort fan av The Beatles.. Fan va jag älskar dom.
Tre - Jag älskar Johnny Cash.

Och på tal om Magnus Carlsson..
Jag och Dino har varit i Stockholm!
I en vecka typ :) jag såg Magnus Carlsson två gånger!
Första gången fick jag träffa han också!
Jag tror jag dog typ lite där, kände hur benen vek sig haha :)
ÅHH!!!! Han börjar få grått hår också!
Guuuud vad jag älskar de :D

Vi har sett en jäääävla massa artister i sthlm!
Nanne Grönwall, Magnus Carlsson, Charlotte Perelli, Darin, Erik Grönwall, Calle Kristiansson, Alcazar, Rigo, Monica Domenuiqe,
öhm.. Vi såg nog flera tror jag?? xD
Tony Irwing! han var så jävla bäst alltså hahaha klockren människa! :D " De där vaar inte Roomba!"
Öhm.. vi har gått en jävla massa xD typ.. vaknde tio, elva på morgonen varje dag åkte in till centrum och gick till typ ett på natten xD
Vi har sovit hos olika personer.. Kimpa, Martin/Negern, Johnas, Sandra, vandrarhem, Emma/källare.. Det har varit awesome :D

Vandrarhemmet var för övrigt.. HOSTEL! HOOOSTEEEL!!! Jag var livrädd haha xD
bäst var nog ändå Emmas källare, I just love it :D

Vi har blivit vänner med kunga slottets vakter, dom var typ sjukt awesome haha.
Ahh det har varit en nice vecka :)

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar