lördag 5 juni 2010

If we were a movie..

You´d be the right guy..

Haha alltså, jag förstår mig inte på mig själv någonstans haha..
Jag har precis suttit och läst igenom hela min blogg..
Fy fan va patetisk jag är hahahahah.. och jag kan fan inte sluta skratta och jag känner den jävla klumpen i min mage när jag tänker tillbaka på olika situationer jag varit i xD Hahaha alltsåå.. åhh det är hemskt xD

Kärlek for the win - NOOOOOOOOOOOOOOOT! xD

Jag har även kommit fram till att jag har nog slut på tårar??
Satt och kollade på Sex And the city innan.. Hade inte sett den filmen innan så tänkte det var dax.. och som hon sa i filmen "Jag tror att var och en har ett visst antal tårar var och sen är det slut! haha jag tror nästan det är så också xD
Sen kollade jag på Micke och Molle, inte en enda tår och den filmen som är så sorglig och fin!

För övrigt hahaha..
En tjej kompis till mig.. Vi kallar henne Hanna..Hanna och jag har väldigt mycket gemensamt, vi hittar alltid minst ETT fel på killar..
Och jag fick för ett tag sen ett sms av henne där det stod "Varför finns det alltid minst ett fel när man tror att man har hittat en kille som är helt okej? -.- xD"
haha det där felet var att han har fett liten kuk hahaha.. Alltså jag garvade så jag var nära på att pissa ner mig när hon sa det..
Hanna, du är inte normal... Hahahahahahhahaha
ÄLSKA! <3


Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar