söndag 20 juni 2010

I´ve just seen a face..

.. I can´t forget the time and place were we just met. You´re just a girl fo me and I want all the world to see we met. mmmmhmhmhmhmm..

Beatles <3

Jag antar att man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins?
Viktoria har hittat sin lespande prins.
Jag vill hitta min :)

För övrigt.. jag måste ha gått upp massa i vikt när jag kom hem från sthlm..
jag måste ändra på de, SNABBT!

Och och och och!!!
Jag saknar redan skolan?? haha
Inte skolan i sig utan vännerna!
I skolan finns dom BÄSTA!
Sanna och Jessica, fy faaaaaaaaaaaaaan va jag saknar er!!!!!!
Sanna med hennes underbara skratt och positiva energi!
Jessica som jag delar så sjukt mycket med!
Jag har så fruktansvärt ROLIGT med er två!!!!!!!helt sjukt!
Speciellt på onsdagarna!! Åhhh alltså, det var seriöst veckan höjdpunkt i ett halvår! :D
Dock på Sannas bekostnad haha xD
Morgonen, Engelska.. Sanna på helt okej humör och inte allt för sur.
Eftermiddagen, Pof.. Sanna fruktansvärt aggressiv och hatisk. Haha tror inte Sanna tycker om Kaspar speciellt mycket ;)
Hahaha ÅHHH VAD JAG SAAAAAAAAAKNAR!!!!

SJUTTON TJUGOÅTTA TRETTIOFEM!!!!

Love you!

Peace out <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar