tisdag 8 juni 2010

me + you

I will tell u one time..;)

Jag glömde skriva mer efter att jag kommit hem från att träffat Dannie.. Det var jävligt roligt :P Dom fick en egen liten tour i halmstad både på den fattiga sidan och den rika sidan haha..:)
Igår träffade jag Jessica och Jessika :D hos Jessika kollade vi på It´s complicated, sjuk film, riktigt rolig! :D

Haha.. jaa nu vill hon göra slut med mig igen??
Alltså, människa jag förstår mig inte på dig okej??
Först säger du till mig att du aldrig mer vill se mig och att du endast tänker prata med mig om du MÅSTE!?
Och sen säger du att du aldrig har sagt så? och att det var jag som gjorde slut fast att det finns bevis på ditt lilla flipp?
Och sen NU helt plötsligt så har du aldrig gjort slut utan du ville ha en paus..
Nej jag förstår verkligen inte.. Assåå åhhhh... Hahahaha
Förra gången var det för att jag ville ut och åka inlines och denna gången för att jag inte får cykla till Sweden rock.. hahahha

Ahh neej, man måste älska livet och människorna runt omkring en va?
Haha


Peace out lovers! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar