torsdag 3 juni 2010

The way you make me feel..

Tjooohooo :D
Har haft det så jävla nice dom senaste dagarna!
igår så åkte jag till brottet till Tobbe, Spunk, Kiwi och Emma.
Solade och hade de rooooligt :D
På kvällen så grillade vi på stranden där jämte, då hade Emma hämtat sin pojkvän Mattias (tror jag han hette) och hunden Alex..:)

Jag och Tobbe var kvar på stranden och jag tänkte bada men två steg ut i vattnet och mina fötter domnade av haha xD

Idag (torsdag) så åkte jag till brottet till Spunk, Tobbe och Kiwi..
Det vad nån äcklig gubbe som stirrade jätte mycket på mig och rakt ner i mina bröst.. Han satt med öppen un och torkade sig för munnen typ tre gånger..
Där satt han.. Men sin familj.. Sin fru och tre små töser.. Jag tycker en aning synd om små tjejerna när dom blir äldre, dom är nu typ runt 5-6 års åldern..
Jag ville gå fram och smälla till honom -.-

På kvällen så har jag tvättat och sprungit fram och tillbaka till massa människor för att hämta och lämna massa grejer.. Duktig flicka :D imon är det begravning.. wiihoo -.-

Hade sån sjuk dröm inatt, jag drömde att jag var typ 70 år gammal,och åkte till Kennys grav och bara satt där och pratade med honom.. Berättade att jag hade vunnit på bingo och att min man ligger på sjukhus för han hade ramlat och brutit höftbenet xD Det var läskigt att drömma så. Men ganska mysigt ändå, sitter där vid hans grav en varm sommar dag, är gammal och rynkig och berättar om mitt liv.. Kommer säkert vara sanning :P


Peace Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar